آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Friday, August 12, 2011

عایشه قذافی

                                           

دختر رهبر لیبی: مخالفان را از پایه های برق آویزان خواهیم کرد

پنجشنبه 11 رمضان 1432هـ - 11 اوت 2011م

دبی-العربیه.نت
عائشه قذافی دختر رهبر لیبی روز پنج شنبه 11-8-2011 در گفتگو با تلویزیون رسمی این کشور اعلام کرد مخالفانی که با نیروهای ناتو همکاری کرده اند را از پایه های برق آویزان خواهیم کرد.

دختر رهبر لیبی در این گفت و گو همچنین اعلام کرد که وی و خانواده اش لیبی
را ترک نخواهند کرد.

عائشه قذافی مخالفان پدرش را به جاسوسی درباره مراکز نظامی این کشور به سود نیروهای ناتو متهم کرد و افزود:"این افر اد باید از پایه های برق آویزان شوند تا عبرتی برای دیگران شوند."

به گزارش العربیه وی در این گفتگو بیان داشت که به دلیل قطعی برق تنها از طریق رادیو اخبار جنگ در لیبی را پیگیری می کند.

همچنین شب گذشته خمیس قذافی که پیشتر خبر کشته شدن وی از سوی انقلابیون گزارش شده بود برای مدت کوتاهی روی صفحه تلویزیون لیبی ظاهر شد.

وی که از یک بیمارستان در شهر زلتین برای بازدید از زخمی های جنگ با انقلابیون بازدید می کرد با لباس نظامی بر تن داشت .

از سوی دیگر روزنامه الشرق الاوسط امروز پنج شنبه در گزارشی نوشت که معمر قذافی رهبر لیبی یازده روز است که ناپدید شده و خبری از وی گزارش نشده است .

برخی گزارش ها از زخمی شدن وی سخن به میان آورده اند اما یکی از مسئولان لیبی در تماس با روزنامه الشرق الاوسط این گزارش ها را نفی کرده و افزود "قذافی در سلامت کامل به سر می برد و کارهای روزانه اش را به طور عادی دنبال می کند.
"

بنا به گزارش های رسیده به "العربیه.نت"

خواهر زاده مشاور احمدی نژاد سازماندهی کننده اصلی برنامه آب بازی در ایران است

چهارشنبه 10 رمضان 1432هـ - 10 اوت 2011م KSA 19:53 - GMT 16:53
بنا به گزارش های رسیده به "العربیه.نت"
برنامه تفریحی "آب بازی" که توسط برخی از جوانان در شبکه اجتماعی "فیس بوک" سازماندهی شد، در فضای ایران جنجال آفرین شد و رنگ و بوی سیاسی به خود گرفت . اکنون مشخص شده است که محسن خیراندیش خواهر زاده مجتبی ثمره هاشمی مشاور ارشد محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران، عامل اصلی سازماندهی این برنامه در فضای مجازی بوده است.

"آب بازی" برنامه ای است که در هفته های گذشته به صورت دست جمعی در تهران توسط جوان ها اجرا شد. قرار این برنامه در فیس بوک گذاشته شد. پس از آن شماری از جوانان شهرستانی با راه اندازی صفحاتی در فیس بوک، اقدام به دعوت جوانان شهرستان ها برای حضور در برنامه ای مشابه برنامه تهران کردند.

این برنامه تفریحی با خشم اصولگرایان مواجه شد به گونه ای که برخی نمایندگان اعلام کرده‌اند این مسئله را در مجلس پیگیری خواهند کرد.

هفته گذشته شماری از سازماندهان و شرکت کنندگان در برنامه تفریحی آب بازی در تهران دستگیر شدند.

بخش خبری بیست و سی شبکه دو تلویزیون دولتی ایران، در گزارشی، اقدام به پخش اعترافات برخی از بازداشت شدگان کرد. یکی از افرادی که اعترافات آن ها از تلویزیون پخش شد، محسن خیر اندیش خواهر زاده مجتبی ثمره هاشمی بود. او در این برنامه در دو جمله "آب بازی در پارک آب و آتش" تهران را سیاسی خواند.

نهادهای امینی سازماندهی چنین برنامه هایی را نگران کننده خوانده بودند. سایت امنیتی "بولتن نیوز" نیز این برنامه های تفریحی را جنگ نرم و سازماندهی شده از سوی جنبش سبز توصیف کرده بود. حیدر مصلحی وزیر اطلاعات ایران نیز گفته است نیروهای امنیتی موفق به برخورد با گروه های آشوبگر از راه شبکه های اجتماعی شدند.

بنا به گفته یک منبع مطلع به "العربیه.نت" محسن خیراندیش، در اعترافات خود جوانانی را که با او در راه اندازی برنامه آب و آتش هم دست بودند، به پلیس معرفی کرده که منجر به بازداشت آن ها شده است. آرش عطرسایی مدیر صفحه فیس بوک "جنگ تفنگ آب پاش" در شیراز یکی از آنان است .

برخی از ناظران احتمال این که این اقدام ها تصفیه حساب سیاسی با نزدیکان احمدی نژاد و به منظور فشار بر رئیس جمهور ایران در پی اختلاف های اخیر باشد را وارد دانستند.

اطلاعیه

اطلاعیه  
       هیات اجرائیه انجمن حقوقدانان افغان دراروپا
هیات اجرائیه بامسرت وافتخاربه اطلاع اعضای انجمن،هممسلکان گرامی وهموطنان عزیز میرساند که انجمن ما سرانجام دردفتر مربوطء کشورشاهی هالند ازتاریخ 25 جولای سال روان بحیث یک سازمان اجتماعی ـ مسلکی وغیرانتفاعی درمقیاس اتحاد اروپا ثبت گردید واعتبار ازهمین تاریخ منحیث یک شخصیت حقوقی تبارز ودراختیار وخدمت شما قراردارد.

     اعضای محترم انجمن !
                                                                         
   
چنانچه شمادرجریان قراردارید که پروسه ثبت وراجستر انجمن درکشورجرمنی با وجود تلاشهای خستگی ناپذیر وزحمات قابل قدرجناب عبدالواسع غفاری سکرترمسئول انجمن به موانع مواجع گردید ومحکمه مربوط شهرفرانکفورت نتوانست چگونگی ثبت انجمن را  درمقیاس اتحاد اروپا تدارک نماید. بدین روشورای رهبری انجمن بعدازتماس با وکلا     وهممسلکان درکشورهای دیگراروپائی،فیصله بعمل آوردند تا زمینه ثبت انجمن را در کشورهالند بنابرموقعیت نسبتاًمرکزی آن فراهم گردددراین ارتباط محترم عبدالبصیردهزاد معاون انجمن موظف گردیدتایکجا باسایراعضای انجمن ازطریق تماس با وکلاوهممسلکان هالندی که درزمینه علاقمندباشند،موضوع  ثبت وراجستر انجمن را بررسی واقدام نمایند خوشبختانه این مامول درمدت کوتاه به اثرسعی وتلاش محترم عبدالبصیردهزاد فراهم و بتاریخ 25 جولای با حضور داشت شورای رهبری انجمن رسماً دردفترمربوطه ثبت و نامه رسمی راجسترگردیدن آن به آدرس انجمن مواصلت نمود.اکنون انجمن مطابق به اساسنامه مصوبه جلسه موسسان بحیث یک سازمان اجتماعی ـ مسلکی وغیرانتفاعی در کشورهالند تحت نام(انجمن حقوقدانان افغان دراروپا )  درمقیاس تمام کشورهای اروپا رسمیت داشته وحسب طرزالعمل دفترمربوطه آنکشور موضوع رابه شعبات مماثل سایرکشورهای اروپا اخبارمینماید .  


  اعضای محترم انجمن وهممسلکان گرامی !      

 انجمن راکه شما بدستان خود در28 فبوری 2009 درشهرهامبورگ اساس گذاشتید اکنون بحیث یک شخصیت حقوقی ورسمی دراختیار وخدمت شما قرار دارد وبه هریک ازشما سروران وحقوقدانان مراجعه مینمائیم تا : بیآید یکجا باهم وبا اشتراک مساعی انجمن خود به خاطرتحقق اهداف شریفانه مندرج در اساسنامه آن استحکام ببخشیم وآن را به مثابه خانه مشترک خویش بمرکز تحقق آمال وخواسته های مسلکی خویش مبدل سازیم.           کاربزرگی راکه آغازکرده اید بعدازتقبل مشکلات وزحمات دوستان وهممسلکان تان (خدمتگذاران منتخب شما ) اکنون به سهمگیری شما نیازدارد تا به برکت کارمشترک و صادقانه بتوانیم آنرا به سرمنزل مقصودبرسانیم . بیآید بدون هرنوع تبعیض ،تمایز ،حب وبغض با اذهان بمنافع مشترک دردفاع ازحق وحقیقت صدای مشترک خود را رساتر سازیم  ومتحدانه درخدمت انسان ، انسانیت وافغان قرارداشته باشیم ،ازحقوق مشروع  اقلیت افغان مقیم اروپا دفاع نمائیم ومدافع حقوق پناهنده گان افغان باشیم ،دانش مسلکی خویش رادر خدمت آنان قرارداده ومتفقانه صدای مادروطن (افغانستان) رابلند نگهداریم ومدافع حقوق مردم مستضعف خودباشیم.   


 اعضای محترم انجمن وهممسلکان عزیز!       

 هیات اجرائیه درحالیکه این موفقیت رابه شما تبریک میگوید امیدواراست تادانشمندان علم حقوق،هممسلکان واعضای انجمن باسهم فعال شان سایت حقوق( www.hoqooq.de ) را بمرکزانعکاس خواسته نظریات ونوشته های مسلکی وسودبار  شان مبدل سازند. وازطریق این سایت مسلکی به معرفی حقوق افغانستان خادمان وپیشگامان این مسلک شریف ومعرفی قوانین اروپائی وبین المللی کارهای سودمندی را انجام بدهند آرزوداریم تاسایت حقوق بمرکز تماس،تفاهم واتحاد هممسلکان واعضای انجمن مبدل وآئینه باشد تا حق ،حقیقت وحقوق مردم را بازتاب دهد.  
                                                                     
ضمیمه اطلاعیه فورمه ثبت عضویت انجمن و آدرس مسئولین انجمن وجود دارد وتمنا داریم تا حقوقدانان علاقه مند باخانه پری فورمه وارسال آن به سکرتریت، روابط متداوم ومستحکم
رابا انجمن برقرارنمایند. مستحکم وپایدار باد اتحاد داوطلبانه حقوقدانان افغان  موفق وپیروزباد انجمن حقوقدانان


 
اتفاق دوستـان با هم دعای  جوشن است .  

                                                          سختی دوران نه بیند دانه تا درخرمن است.         

              
                                                                     بااحترام  
                                                     
                                             پروفیسوردوکتورغلام سخی مصئون            
                                        رئیس انجمن حقوقدانان افغان دراروپا
آدرس تماس
 0045/27294949               میرعبدالواحد سادات معاون انجمن
0031/492559411/0619480084                         عبدالبصیردهزاد معاون انجمن
0049 / 061589216480  عبدالواسع غفاری سکرترمسئول انجمن a.wasegafari@web.de
            0049/  017645185248