آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Friday, July 29, 2011

غافلگیری شوهران با استفاده از دستگاه های جدید

                                       

اعتماد به مردان همچون آب در غربال کردن است

KSA 15:28 - GMT 12:28 العربیه 27 جولای 2011

زنان سعودی با استفاده از دستگاه پیشرفته صوتی تصویری درباره شوهران خود جاسوسی می کنند
زنان سعودی به شوهران خود اعتمادی ندارند . این جوابی است که بسیاری از آنان در پاسخ به چرایی جاسوسی علیه شوهران خود داده اند و برخی اعتماد به مردان را همچون آب در غربال می دانند.
برخی از خانم های سعودی با خریدن دکمه ها قشنگ کف پیراهن های یخن قاق برای شوهران خود و برخی دیگر با خریدن عینک های دودی جدید برای شوهران خود آنها را کنترل می کنند.
این هدیه ها بیشتر اوقات مایه خوشحالی شوهران می شود غافل ازاینکه این هدیه ها وسائلی برای کشف رازهای سری یا مخفی آنهاست .
براساس این گزارش برخی از زنان سعودی که به شوهران خود به دیده شک می نگرند این هدیه ها را به دستگاه های صوتی و تصویری بسیار دقیقی مجهز کرده که گیرنده آن در خانه نزد همسران است وبه این ترتیب همه فعالیتهای شوهران خود را بطور کامل زیرنظر می گیرند.
فیس بوک نیز یکی از وسائلی است که زنان سعودی گاهی از طریق آن شوهران بی وفای خود را به دام می اندازند . یک زن سعودی با بکار گیری نام مستعار صفحه ای را روی فیس بوک باز کرد و با نامی مختلف با شوهر خود وعده ملاقات گذاشت اما در لحظه موعود شوهر به جای ملاقات با معشوقه جدید با دیدن همسر خود غافلگیرشد .
و بقیه داستان را به راحتی می توان پیش بینی کرد

تیم ملی فوتبال دختران

                                         


تیم ملی فوتبال دختران افغانستان به ناروی میروند

27/07/2011 09:23:00 باختر

دراین سفر ۱۷ بازیکن یک ترینر و یک مربی از افغانستان شرکت می نمایند
تیم ملی فوتبال دختران کشور به خاطر شرکت درمسابقات بین المللی فردا روانه ناروی می شوند. احمد شاه سایر مسوول دفتر رسانه های فدراسیون فوتبال به آژانس اطلاعاتی باختر گفت:
 این رقابت ها از 31 جولای تا ده اگست ادامه خواهد یافت و در آن تیم های بانوان پانزده کشورشرکت می نمایند. به گفته منبع، این مسابقات قراراست درشهر اسلوی کشور ناروی برگزار گردد که دراین سفر هفده بازیکن یک ترینر و یک مربی از افغانستان شرکت می نمایند.