آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Wednesday, July 13, 2011

بانو پگاه ممنوع الخروج و تهدید شد

پگاه آهنگرانی در تهران ناپدید شد

14 .07 . 2011 صدای آلمان

 

پگاه آهنگرانی، بازیگر مشهور سینمای ایران، که ممنوع‌الخروج و تهدید شده بود، چند روز است که ناپدید شده و ارگان‌های حکومتی هم در این باره سکوت کرده‌اند. آهنگرانی قرار بود در این روزها برای دویچه وله وبلاگ نویسی کند.

 

قرار بود پگاه آهنگرانی، بازیگر سینمای ایران، از چهارم تا دوازدهم ژوییه به آلمان بیاید و در رابطه با جام جهانی فوتبال زنان برای دویچه وله وبلاگ‌نویسی کند. به گفته‌ی نزدیکان پگاه، او یک روز پیش از پرواز به آلمان توسط وزارت اطلاعات فراخوانده شد. به گفته‌ی آشنایان و نزدیکان پگاه، ماموران او را تهدید کرده و به او گفته‌اند که ممنوع‌الخروج است و اجازه ورود به آلمان را ندارد.

بازیگر جوان سینمای ایران از ترس مقامات چند روزی را در کنار نزدیکانش به سر برد، و طبق اخبار موثق، از زمانی که به خانه‌ی خود بازگشته، کسی از او خبری ندارد. تلاش نزدیکان پگاه برای یافتن اثری از او تاکنون بی‌نتیجه مانده است. از قرار معلوم ارگان‌های حکومتی حاضر نیستند در این مورد اطلاعاتی منتشر کنند.

ده‌ نمکی‌ها

پگاه آهنگرانی در کنار بازیگری، فیلم‌های مستند می‌سازد. عنوان آخرین اثر او "ده‌‌نمکی‌ها" است که به زندگی مسعود ده‌نمکی، از رهبران حزب‌الله که اخیرا به فیلم‌سازی هم روآورده، می‌پردازد. این فیلم چند هفته پیش در تلویزیون فارسی‌زبان بی‌بی‌ سی پخش شد و به گفته‌ی نزدیکان پگاه خشم مقامات ایرانی را برانگیخت. پگاه به چند تن از دوستانش گفته بود که به این دلیل توسط وزارت اطلاعات مورد بازخواست قرار گرفته است.
تلاش‌های دویچه وله برای یافتن مادر پگاه و مصاحبه با او تاکنون بی‌نتیجه مانده‌اند.

 

در مقابل دریافت 100 هزار دلار

                                        

خواهرمایکل جکسن: شوهرم به مایک تایسون پیشنهاد همبستری با من را داده است
در مقابل دریافت 100 هزار دالر
سه شنبه 11 شعبان 1432هـ - 12 ژوئیه 2011م
الجزیره
http://www.alarabiya.net/assets/ar/images/ajax-small-loader.gif
در یکی از جنجالی ترین خبرهای هالیوودی لاتویا جکسون خواهر مايكل جکسون خواننده مشهور پاپ امریکا فاش کرد که همسرش از وی خواسته است با مایک تایسون مشت زن امریکای همبستر شود.
لاتویا افزود که شوهرش جک گوردون در مقابل دریافت 100 هزار دلار از مایک تایسون این پیشنهاد به وی داده است.
به گزارش روزنامه " دیلی میل " بریتانیا لاتويا (55 ساله) در گفتگو با ‏شبکه تلویزونی "سی بی اس نیوز "امریکا تصریح کرد که برخلالف میل باطنیش ، عکس های برهنه وی دو بار بر روی غلاف مجله سکس "بلای بوی" چاپ شده است.
وی در این گفتگو گفته است شوهرش جک گوردون وی را به شرکت در آمیزش جنسی گروهی وادار کرده است.
لاتویا همچنین فاش کرد که شوهرسابقش وی را چندین بار تهدید به مرگ کرده است و از وی اطاعت می کرده است چرا که به گفته وی تهدیدهای شوهرش توخالی نبوده است ومی دانست که چه می گوید.
لاتویا در ادامه گفت :" شوهر وی ، برادرش مایکل جاکسون را دوست نداشت و او را تحقیر می کرده است."
وی درباره مرگ برادرش مایکل جاکسون گفت:"هنگامی که اتاق بهم ریخته او را دیدم شگفت زده شدم چرا که انگار شخصی در اتاق بوده وبه دنبال چیزی می گشته است."
در سال 1993 که اتهام آزار جنسی کودکان علیه مایکل جکسون مطرح شد، لاتویا او را به رفتار ناشایست با پسربچه‌ ها متهم کرد.
وی مدتی پس از جدایی از همسرش جک گوردون ، در یک گفتگوی تلویزیونی گفت شوهرش او را تهدید کرده بود که در صورت مطرح نکردن چنین اتهاماتی، مایکل را خواهد کشت.