آوای زنان افغانستان

آوای زنان افغانستان

Tuesday, July 12, 2011

تجاوز بر زنان در کشور های اسلامی ریکارد قائم نموده است

                                        

تابوی انتشار خبر تجاوز به زنان شکست

وب سایت "خبرآنلاین" با ارائه گزارشی آماری تعداد قربانیان تجاوز در بهار سال 1390 را 13 نفر ومتهمان را 31 نفر اعلام کرده است.
دلبر توکلی
"هوا تاریک بود، سرم را تکیه داده بودم به شیشه پنجره عقب تاکسی، ازخستگی، حوصله حرف زدن نداشتم، تمام روز را سگ-دو زده بودم. دو مرد کنارم درعقب تاکسی نشسته بودند ومردی دیگرهم روی سیت جلو، جا گرفته بود. فکر کردم دارم اشتباه می کنم، زیرچشمی به مردی که کنارم نشسته بود نگاه کردم، احساس کردم نفسم بند آمده است، مرد زیپ شلوارش را بازکرده بود و...، نمی دانم چرا مردی که کنارش نشسته بود هیچ عکس العملی نداشت، می ترسیدم حرف بزنم نمی دانستم که راننده با سه مرد مسافر آشناست یا نه؟ نگران شدم که زودتر به روشنایی برسیم واز اتوبان "همت" خارج شویم .مرد به کار خودش ادامه می داد ومن حس یک جسد را داشتم. خلاصه راننده از اتوبان به سمت" آریا شهر"دور خورد ومن با عجله گفتم: آقا نگهدارمن پیاده می شوم". هنوز راننده، پایش را روی پدال گاز، فشار نداده بود که در تاکسی را باز کردم وپریدم بیرون...."  

پروین زن 39 ساله ای است که به تازگی از ایران خارج شده است. او در ادامه می گوید:" این اولین وآخرین باری که نبود که احساس می کردم لحظه به لحظه به من تجاوز می شود و نمی توانم در دفاع از خودم کاری انجام بدهم."

قاچاق زنان و کودکان در سراسر افغانستان

                                                      

اطفال، بیشتر از پنجاه درصد قاچاق انسان در افغانستان را تشکیل می دهند
 سه شنبه, 12 جولای 2011
به اساس گزارش ها فقر، بیکاری، نا امنی، موجودیت گروه های سازمان یافتۀ داخلی و خارجی  و موجودیت گروه های مسلح غیر مسؤول در کشور از عمده ترین عواملی است که زمینۀ قاچاق انسان  را در افغانستان فراهم میکند.
به گفته مسؤولین کمیسیون مستقل حقوق بشر موارد زیادی هم است که خانواده ها در صورت ناپدید شدن یکی از اعضای خانواده به خصوص زنان و دختران  به پولیس و دیگر نهاد های امنیتی اطلاع نمی دهند، چون به باور این خانواده ها این موضوع باعث سرافگنده گی آنان می شود.
به اساس گزارش ها از افرادی که شکار قاچاقبران انسان می شوند در کارهای اجباری، قاچاق مواد مخدر، حملات انتحاری،  قطع اعضای بدن، سوء استفاده های جنسی و سایر مسایل استفاده صورت می گیرد.

کاترین کیوبکر 48 ساله ...

                                                   


زن آمریکایی آلت تناسلی شوهرش را برید
به روز شده:  21:35 گرينويچ - سه شنبه 12 ژوئيه 2011 - 21 تیر 1390
پلیس کالیفرنیا می گوید یک زن آمریکایی شوهرش را با دارو خواب آور خوابانیده ،سپس آنرا به تخت بسته و آلت تناسلی او را بریده است.این زن آلت تناسلی شوهرش را به دستگاه خرد کننده کثافات داخل ظرف شویی انداخته و به پلیس گفته است: " حق اوبود."
کاترین کیو بکر، ۴۸ ساله، متهم به مسموم کردن شوهرش و حمله با سلاح مرگبار شده است.
قربانی ۵۱ ساله، که نامش منتشر نشده، مورد عمل جراحی قرار گرفته و حالش وخیم است.
جف نایتنگیل، از اداره پلیس گاردن گرو در نزدیکی لس آنجلس گفت که این دو در حال طلاق هستند.
او گفت: "در شب حادثه، قربانی هنگام صرف شام متوجه شد که طعم غذا متفاوت است. ... او رفت که روی تخت استراحت کند و وقتی بیدار شد خود را به تخت بسته دید."
به گفته پلیس، خانم بکر، آلت تناسلی شوهرش را با چاقو برید و به داخل ظرف شویی انداخت و دستگاه خرد کننده کثافات زیر دستشویی را روشن کرد.
متهم با پلیس تماس می گیرد و می گوید: "حقش بود."
پلیس با ورود به محل حادثه، قربانی را  به تخت بسته و از ناحیه آلت تناسلی در حال خونریزی  یافته است.
خانم بکر قرار است برای شنیدن اتهام های خود روز چهارشنبه در دادگاه حاضر شود.
بی بی سی